Spesielle Betingelser

Kontakt oss på:
Telefon 466 49 777

Spesielle betingelser ved reparasjon hos easyFiks

 easyFiks tilbyr kun originale deler.

 easyFiks gir 3 måneders garanti på sine varer og tjenester.
 Garantien dekker varer og tjenester som ved normalt bruk ikke har oversteget garantitiden.
 Garantien dekker ikke ytre påkjenninger som f.eks fukt, fall, klem etc.

 easyFiks er et uavhengig verksted og kan derfor ikke gi noe fabrikkgaranti.
 Den opprinnelige fabrikkgarantien kan derfor frafalle som følge av reparasjon hos easyFiks.

 easyFiks tar ikke ansvar for produktet så lenge det er under transport til eller fra kunde.

 Vi benytter servicepakke fra Bring med gjeldende vilkår ved retursending av telefoner

 easyFiks tar utgangspunkt i feilbeskrivelsen som kunde rapporterer ved registrering.
 Kunde kan ikke påberope erstatning for feil som ikke er nevnt i denne registreringen.

 I noen tilfeller er vi nødt til å utføre en hard-reset av telefonen / nettbrett.
 Dette kan innebære at telefonen/nettbrettet blir gjenopprettet til fabrikkinstillingene.
 Kontakter, bilder, musikk etc. vil da automatisk bli slettet fra telefonen / nettbrettet.
 Kunden er selv ansvarlig for eventuell sikkerhetskopi av telefonen dersom det er ønskelig.
 Kunden må melde fra dersom telefonen/nettbrettet ikke kan resettes på grunn av jailbreak etc.

 Vi utfører test både før og etter reparasjon av produktet.
 Det er da ønskelig at produktet har minimum 20% strøm ved innlevering

Spesielt om lodding/mikrolodding og vannskade
Ved loddereparasjoner av kretskort kan vi ikke alltid garantere for resultatet. I visse tilfeller skyldes skaden forsøk på reparasjon av andre eller skade som følger av vannnskade I noen tilfeller vil det da ikke være mulig å reparere produktet. Vi gir ikke refusjon på slike jobber da vi kan ha brukt mange timer i forsøket på å reparere produktet. 
Dette gjelder også for vannskade rense hvor vi ikke kan garantere for resultatet. 
I slike jobber skal kunden bli informert om dette ved å skriftlig godkjenne tilbudet eller skriftlig ha signert våre betingelser som omtaler dette spesielt. 
Vi vil kunne refundere for nye komponenter som ikke ble brukt. Dette vil også bli spesifisert i tilbud/ordre

For alle betingelser se våre generelle betingelser

  • Åpningstider

    Haugesund - Hovedverksted
    Hverdager: 9-17

    Lørdag 11- 15


    Haugesund - Amanda
    Hverdager: 10-20
    Lørdag 10- 18


    Vakttelefon utenom åpningstider
    466 49 777
    Bruk også e-post: post@easyfiks.no
    Eller via vår facebookside facebook.com/easyfiks

  • Meld deg på Nyhetsbrev

    Meld deg på vårt nyhetsbrev og få gode tips og tilbud.